ik begin opnieuw

26.6.14

Lieve kijkers op dit blog.
Ik begin opnieuw. Dit blog ga ik een nieuw leven inblazen.

Voorheen fungeerde dit als plekje waar ik analoge foto's van eten plaatste, omdat ik wilde experimenteren met analoge fotografie, en ik van eten hou. Als je wil, kun je dit nog terug bekijken. Zo simpel was het. En zo simpel is het nog steeds, maar nu wil ik wat meer. Nu wil ik geen analoge maar digitale foto's met jullie delen, met daarbij recepten. Maar de hoofdtoon blijft bij fotografie liggen. Via Instagram, mijn persoonlijk blog en FB begon ik steeds meer foodfoto's te plaatsten, vaker en vaker, en vaak nog te weinig dan ik wilde. Maar ik kon niet blijven foodspammen, natuurlijk! Ik kwam op zoveel lekkere recepten, ik maakte zo veel foto's, ik probeerde zo veel nieuwe dingen uit waar ik heel blij van werd. Er waren zoveel foodgerelateerde dingen die ik wilde delen, maar daar had ik mijn persoonlijke blog niet voor aangemaakt. Die is meer gericht op kunst en verhalen, fascinaties en inspiratie. En daarom voelde het voor mij goed om een nieuwe plek te creëren voor de foto's die ik schoot van eten, voor de recepten die ik wilde delen, de nieuwe kennis die ik opdeed en mij fascineerde en interesseerde, en de inspiratie die ik op had gedaan voor lekker eten. Omdat ik hier zo blij van werd.

Vandaar, omdat ik dat wil • food. Omdat ik vind dat omdat ik dat wil en dit blog toch bij elkaar horen.

Liefs, Sanne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten